Pages

Sunday, December 14, 2008

okay lah, finally i'm free to post about yesterday de thg
haha. last nite too lazy + tired le.
and now my lil cousin sis in my house.
her mum went out. so she came my house.
awww. i don't like kids when they're noisy!
make me pekcek. grrr
but still look cute. =P



OKAY stop here.

post about yesterday. hehehe


我们去sunway咯 本来是planned as calss gathering の
可是好多人都不能去 没交通 不然就是做工了 =(


哎哟哟 最后剩下我 贞频 宝婷 丽霏 和 雪铃

then我们planned要给雪铃一个 surprise
cause 她 27 dec 要去可恶の Nasional Service了 x(
她の生日在 feb. 可怜hor 在那边跟 malay庆祝
哈哈哈 所以我们提早帮她庆祝 [ 真の很早一下 =P ]
她不知道我跟宝婷有去の 结果我们两个很早就去 prepare了
113O酱 我去载宝婷
到了那边我们去买cake 买卡 跟amp square 那边の人讲好先 =P

贞频她们到来后 就call雪铃来
她们先去唱k那边
hoho 我觉得很紧张啊 那时 =P

最后算是成功吧~ 哈哈
看她眼湿湿了 =P


我觉得我们拍照多过唱k x)






that chinpheng and lifei keep posting inside the k room.
hahaha. but it's nice ! xD

still got lots of pic! hehe. but lazy upload ~

ohhhh yaaaa !
amp square 有一个服务生
他很帅很帅很帅 五官很好看
电到我们料!真の很帅啦他~
yorrrrr . hahaha .

之后去吃tomyam meeeee~
贞频吵着要吃 哈哈

吃完后她跟丽霏就回了啊
剩我们 等到我爸爸好了后
就载埋宝婷回家~
呵呵 byebye雪铃 =(

我们新年再出来玩啦!
哈哈哈 ~


miss u all lehh . =P




No comments:

Post a Comment