Pages

Thursday, December 30, 2010

Goodbye 2010

2010 is going to the end! oh goshhh, time flies!! ;(

This is me, 31 Dec 2009. One year ago! LOL. my kiu kiu hair. :P


Was countdown at AutoCity last year. Found out some out photos. hehe


Last year de us. wooo, miss my kiu kiu hair! hahaha!

How about this year? hmmmp, maybe Ac again. -__-  or Straits Quay?! Never been there yet! :P


总结我的一年,errr 没什么好总的. -__-  反正过得不错,没有什么特别特别衰的事情发生在我身上. LOL

2010 年发生的事,好像没什么特别记得的,就是说过得很平淡..哈哈

可是我不能接受2011 我就 20岁了!老了老了!天啊 时间飞快.. 不知不觉我已经快2 字头了... :(
看到一些form4 form5的人的照片.. 好羡慕她们,那么年轻.. 
-__- 讲到我好像七老八十了. zzz
真的很怀念中学的时候!那些日子真的很开心!不用烦考试,每天去学校谈天说地 留校去pcf 看场电影 又过了一天!多么轻松自在!真的很想回到那时候.... T.T 还有日新的福建面!很想念它~~~~
可是都过去了,我应该要学习 enjoy 大学生活.. :(



2011新年新希望。想要改变自己 从里到外. O.o  我看我去整容算了 哈哈哈哈
好啦,希望我瘦一点 皮肤好一点 人美一点 读书勤劳一点 成绩好一点 钱存多一点 晚上早睡一点 早上早起一点 很多很多一点哦.. -__-




Nothing to blog dy. zzz. so bored la my blog.hahaha!

So, let's welcome 2011! hope that it will be a better year! :D


No comments:

Post a Comment